北海道浪漫之旅

雖然距離上一次去日本旅行只是幾個月的事, 但係今次北海道之旅比我既感覺同以前去日本, 如東北, 關西等很不同. 日本吸引之處在於四季所見既景色真的很不同, 上一次為櫻花既壯觀而驚訝, 今次為的是感受北海道既大自然, 冇論食物, 花田, 文化, 人等都令我感到好幸福同鍾意呢個地方 (做咗niki?!).

明白很多人會選擇北海道做渡蜜月, 因為對於一對剛結婚sweet既情侶, 揸住車自由自在咁係富良野望住廣闊而藍到冇雲既天空, 富田農場兩邊全是農田同不同顏色既花, 再經過ken&mary tree感受浪漫故事, 當你拖住對方既手, 寧靜地閉上眼既時候只係見到兩隻顏色, 深藍同緣, 呢重感受令你感到整個地方都好似屬於你同佢, 好浪漫!

浪漫都唔可以當飯食, 要醫肚, 北海道擁有天然食品, 足可以自給自足, 所有食品都係極品, 如果你平日有去sogo或者citisuper買餸,你就明有幾開心, 所有平日你唔捨得買既食材, 係呢度只係好普通, 最緊要係價錢都普通. 食咗冇數咁多既籌司同拉麵, 山頭火, 梅光軒, 根室花maru等等, 對於我唔鍾意食白飯既人簡直係天堂.

去了必到既小樽, 浪漫既原因我搵唔到, 可能都係因為韓日劇. 不過我就感受到呢個地方保護建築物既利害, 大家都好團結咁造一個好有懷舊同有特色既小地方! 我地仲花咗兩個鍾既時間一齊做咗個屬於我地既音樂盒, 旅行兩個鍾好像很話浪費, 但浪漫有時係要用時間換取?!

因為有車既關係, 可以去很多地方, 登別望住火山浸溫泉, 完全冇plan行程既情況下, 係便利店買當地旅遊書, 跟當地人去一d唔出名既地方, 去到札幌郊區有一點探險既感覺, 同當地既小朋友傾下計, 感受佢地既天真同家教, 令我想教我既細路都好似佢地咁乖. 浪漫可以係一d回憶, 有回憶深刻, 最好係大家一齊體驗去面對! 我地去咗不同既工廠見學, rebecca鍾意所有關於食品既野, 佢好開心, 但連我都大開眼界!     

最後仲係北海道電視塔前拿燈籠賞月同上山睇夜景. 今次9日既行程令我感受到北海道既浪漫 🙂

P1110950 P1120654 P1130041P1130345P1130470P1130519 P1130810    P1120399 P1130986P1130977 P1110711P1130664

0 Responses to “北海道浪漫之旅”



  1. Leave a Comment

Leave a comment




My Calendar

October 2009
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Category

Facebook Badge

Dow Chen's Facebook profile

Contact Me

MSN/E-Mail:dave@dow.com.hk
Web:http://www.dow.com.hk

Bookmark this site by QRCode:

All rights Reserved 2007-2008