Honeymoon續集 ~ 德國瑞士

一年冇幾多日假期, 如果咁好彩有假放, 我都會選擇去旅行. 呢D機會唔係咁易有, 唔好好利用既話好似好浪費咁. 當然我都試過特登請假溫書考試, 都係迫不得以. 好多有仔女既朋友都同我講, 襯你未有仔女你好快D玩盡去, 去晒你想去既地方, 如果唔係就會後悔! 明既, 有個細路, 剩係照顧佢都用晒你所有時間同精神, 唔好話行開幾日旅行, 實擔心掛掛咁.

講真, 邊有話玩夠, 咁多地方未去見識一下, 相信同我同年紀既人都係出來做野先開始去旅行, 第一次坐機都可能成廿歲人, 邊似而家D細路咁, 幾歲人已經去日本泰國, 朋友間認叻既可能係講梗去過南非呢D連我三十歲人都未去過既地方. 時代唔同咗, 而家既機票咁平咁方便, 去日本同以前去長洲差唔多.

講返我今次準備既旅程, 可能都算係我暫別玩樂前既一個長假期, 因為都打算好快想有細路 (唔知有冇咁好彩?!), 就算唔係都已經PLAN咗下年會努力讀書. 所以呢次都要諗清楚去邊, 諗過北海道, 又諗過歐洲, 北海道當然保證好玩, 野食又好味, 地方又靚, 又多野買, 根本DEFAULT好玩, 不過我剛去東北, 好似再去日本又D重複 (雖然我好想揸車). 最後經過一輪激烈既討論, 都係決定咗去德國瑞士. 德國Rebecca一直都想去 (佢學過德文wor), 再者我有親戚係德國住, 更加吸引, 連我婆婆八十幾都剛去完, 話好好玩, 真係忍唔住啦! 最重要既係歐洲好似好浪漫咁, 真係即刻快快去買返旅遊書睇下PLAN下行程, 好期待呀!

P1090868P1090864

0 Responses to “Honeymoon續集 ~ 德國瑞士”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Latest Updates

My Calendar

June 2009
M T W T F S S
« May   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Category

Facebook Badge

Dow Chen's Facebook profile

Contact Me

MSN/E-Mail:dave@dow.com.hk
Web:http://www.dow.com.hk

Bookmark this site by QRCode:

All rights Reserved 2007-2008


