愛情,親情,金錢,你會點選擇?!

日本旅行時, 係一間居酒屋見到一個好特別既杯墊, 一見到就好鍾意拎咗返香港:

P1090368

上面寫住既中文解釋大概係:

對於你自己最重要(第一位)既係mug野?!   A: 愛情, B: 友情, C: 金錢, D: 信心

我由細到大都好喜歡問我身邊既人類似呢個問題, 唔知點解, 好有興趣係呢個題目, 我覺得人人既答案都會有D唔同, 特別係唔同背景, 唔同年紀, 唔同心情, 你所答既都可以完全唔同. 細個既時候我直頭想做個問卷訪問下身邊所有既人😛 我好鍾意 (八掛) 研究同分析人地心裡面諗緊mug!

原因係, 從你既答案同所排既次序, 唔多唔小可以估到你係一個點既人, 特別係一對情侶, 或者係就快結婚既, 呢個問題都會係好有用, 因為如果大家既次序有大出入, 對於未來大家一齊面對問題, 或者一齊朝住行既方向會好唔同, 我冇參加過婚前心理負導, 但我估計呢條問題都應該係重要.

根據我既非正式統計, 大部分人如果有咗另一半, 都會選擇另一半, 真係愛情係第一位, 特別係剛結婚既就一定係. 跟住既次序就真係人人唔同, 親情, 仔女, 友情, 事業, 健康, 金錢, 名譽, 名牌, 神, 明星, 真係你諗得出既都有人會排. 不過好肯定既係, 有個"情"字既一定係名列前茅, 人大咗就明白感情唔係用錢能夠買既野, 同健康一樣!

唔知你既次序又係點呢, 不妨問下你既另一半, 睇下大家係咪有住同一個方向而努力?! 我既次序係點?! 你估下, 可以講既一定唔會係事業金錢同名譽, 呢D對於我一D都唔重要 (果然係一個冇事業心既男人🙂 ha…

1 Response to “愛情,親情,金錢,你會點選擇?!”


  1. 1 jetty May 11, 2009 at 9:13 am

    我由細到宜家都仲係親情排第一,友情排第二(有時排第三),愛情排第三(有時會排第二)… 唔知係咪咁所以愛情一向都白過白紙… 就算有個陣都係炮影,係時候唔啱定係其實我不需要愛情?定係4年前俾人傷得太重所以對愛情已經無哂感覺??


Leave a Reply

Latest Updates

My Calendar

May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Category

Facebook Badge

Dow Chen's Facebook profile

Contact Me

MSN/E-Mail:dave@dow.com.hk
Web:http://www.dow.com.hk

Bookmark this site by QRCode:

All rights Reserved 2007-2008


