下定決心 ~ 打籃球做運動

最近我同Rebecca既氣管都唔係好舒服,上次佢仲病到睇咗三次醫生兩個星期先好返。最大既原因好明顯係平時小運動,晚晚係公司做到鬼死咁夜,有時夜晚又要進修上堂,返到屋企又要做家務同清潔。去到星期六日就更加冇時間,一係就出去玩,一係就讀書,一係就去Shopping煮野食。眼見好多人結咗婚就會發福,我咁瘦就真係唔驚(Rebecca驚D),但係反而擔心身體,我唔煙唔酒,飲食都算健康 (多得老婆照顧),不過小做運動係我既大忌。平時一兩個星期五晚都會同Joan企鵝打羽毛球,不過一個鍾一個星期真係好唔夠。所以最近我下定決心,除咗要努力工作讀書外,仲要多做運動,我鍾意打籃球同跑步,所以我好乖,上星期除咗一晚去咗跑步,仲有一晚去咗打波,我會keep住,大家要支持我,多D搵我做運動先得ga!

IMG_8184

2 Responses to “下定決心 ~ 打籃球做運動”


  1. 1 Rex February 15, 2009 at 4:56 pm

    Let’s play together! Call me when u go play basketball la😉


Leave a Reply

Latest Updates

My Calendar

February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Category

Facebook Badge

Dow Chen's Facebook profile

Contact Me

MSN/E-Mail:dave@dow.com.hk
Web:http://www.dow.com.hk

Bookmark this site by QRCode:

All rights Reserved 2007-2008


