神秘既魔力

好友阿朱搬咗新屋, 梗係要上去睇下啦, 其實最想係探下佢個乖仔同BB女. 佢個女女大得好快呀, 上次見佢都冇咁重, 今次上去已經廿幾磅, 我抱咗佢一陣隻手已經好痛 (小做運動既原因). 我一向都好喜歡細路仔, 但係有時我都會係度諗, 湊細路又煩, 辛苦又冇晒自由; 出去遊樂埸玩下又話驚比人傳染有病, 唔出聲又話驚佢係咪傻, 周圍走又驚佢過度活躍, 大咗又驚佢讀唔成書, 考唔到好學校跟住學壞…呢份終生職業, 點解D人都肯做?!

最近同身邊既朋友傾開計, 根據我阿豆非正式統計, 十個有八個剛新婚或已經結咗兩三年婚既朋友, 都冇打算生小朋友, 原因唔使講都知, 都係冇錢, 冇時間, 冇自由, 等等. 而都有一兩個朋友會生小朋友, 不過梗係一個起兩個止, 原因好簡單, 都係冇錢, 冇時間, 冇自由, 同埋冇人湊. 通常兩公婆都係要做野, 如果唔係根本供唔起樓, 跟住OT就一定, 朝八晚八就DEFAULT, 好多人星期六都要做埋. 仲有, 香港屋企細到咁, 睇住個細路冇地方走, 唔通真係係個廳度轉圈?! 諗起呢D問題, 你仲敢唔敢?!

利用多角度想法, 事情仲有兩面, 冇錢?! 可以慳D (問下自己平時出街食幾多錢飯?! 問下自己買幾多冇用既野?!), 冇地方?! 可以多D去公園玩. 冇時間 (問下自己一日通常用幾多時間玩FACEBOOK/MSN?) 所有野既出發點都係兩個字, 付出! 我仲未有細路, 所以都未肯定我可唔可以付出?! 不過, 最近有個好朋友清清有咗BB, 係有咗既時候佢同我傾計, 我覺得佢好似好多野擔心同冇特別好開心咁, 最近佢知道會生個仔(其實佢老公係鍾意女多D),  兩個不知幾開心興奮, 仲話好想快D買齊D BB 野. 你話BB係咪有重神秘既魔力呢?! 好多人都話: 當你見到D咁可愛既細路仔一日一日長大係最人生最開心既事! 唔知係咪真, 到我如果有機會做爸爸既時候再話比大家聽!

Scan10022

http://www.fotop.net/dow/cnyahchu09

0 Responses to “神秘既魔力”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Latest Updates

My Calendar

February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Category

Facebook Badge

Dow Chen's Facebook profile

Contact Me

MSN/E-Mail:dave@dow.com.hk
Web:http://www.dow.com.hk

Bookmark this site by QRCode:

All rights Reserved 2007-2008


