我愛上戶彩 ~ Concert 2007 in Osaka

由開始學日文, 直到開始沉迷日劇, 晚晚回家就起勢睇睇睇, 最愛的日本女優都只係得 “上戶彩”一個: 睇晒佢所有做既日劇, 買晒佢既CD, 雜誌有佢個頭既就買, 睇佢既blog, 狂睇日本既藝能界news, 日文有冇進步我唔知, 剩係知道自己開始有d瘋狂 :p

最近買咗新hi-fi再睇一次佢隻2005 live dvd, 心裡有一個夢想如果自己都可以去日本見下佢真人, 去聽佢唱歌, 你話唔開心死至奇?!…..不過對於我係香港呢個小fans, 呢個夢想真係唔係咁易! 佢唔係咁出名, 香港冇fans club, 要自己諗諗辦法

兩個月前知道上戶彩會開日本全國演唱會, 最後一場在大阪, 上一次開已經係兩年前, 實在忍唔住, 錢都係其次, 買票先至最困難, 最後上yahoo auction搵咗個專幫人bid野既人幫我買咗張所有fans都夢想得到既fans club優先票兩張.

當日係旅程既第三日, 場地係都幾細既zepp osaka, 五點進場, 六點開場, 我緊張到梗係未到四點已經去到啦, 一路上見到有d日本fans, 細路女又有, 後生仔又有, 電車男又有, 認識咗一斑妹妹仔fans, 用我極唔流利既日文同佢傾下計, 完全感受到佢鍾意小彩既熱情.

 一去到已經有成百人係度等緊, 我就緊係第一時間睇下有mug野買啦, 嘩嘩…場刊, 毛巾, 相, 扇, folder, 螢光捧, tee, etc…勁多, 我梗係想全部買晒, budget有限, 但係都買咗八成. 到五點, 諗住可以進場, 因為企位既關係, , 點知原來係跟number, 一個一個, d日本人勁守秩序, 真係一個一個咁排隊, 我都唔例外, 最後企咗成個鍾.

aya aya aya aya

一入去, 嘩, 原來自己真係咁前, 一定前過香港既等一行, 開心到不得了, 從未想過可以咁近見到真人, 未開始前, 其他fans都好乖咁係度等, 絕對冇嘈, 冇bong bong捧, 冇bb, 冇人用相機, 冇人偷影, 剩係得支螢光捧, 準時開場, 小彩一出場, 個一刻我真係想喊出來, 感動都不得了, 唱咗幾首歌, 佢同d fans講野, 我聽到四五成度, 大概係佢扮大阪人口音講野, tum度d大阪fans開心到呢…

d fans真係勁好, 人地唱歌佢唔會嘈生晒, 香港fans想自己唱k多過聽人唱, 而且佢咁近d人都完全唔驚, 勁discipline, 真係值得一讚. 我都好乖咁聽, 企到腳軟, 最後仲同其他fans一起伴唱她的名曲 (我識唱啦梗係), 可能係最後一場既關係, 同埋呢場係會做dvd, 所以佢特別投入, fans都係, 我勁揮手, 終於佢揮手回返我🙂 encore都特別長, 最後佢唔捨得個台 (絕對感受到佢係真心唔捨得), 仲喊出來, 我同斑fans當然狂叫佢個名 aya ちゃん, 佢真係好真性情, 因為對於日本既歌手好似佢咁年輕能夠咁多年keep住高人氣真係好難.

aya aya

最後完咗, 人人都依依不捨, 我都唔捨得走, 我都開心都喊出來, 女朋友tall我先至肯走, 跟住當然係門口再掃佢既cd同poster, 仲送咗幾張poster比頭先識既日本fans tim, 勁開心!

番到香港, 我仲諗住冇中國人去睇, 點知上forum, 有個香港台灣既forum, 有一兩個人都係去睇我個場, share一下真係開心….

兩年後既演唱會, 我一定會再去! 不過可能唔係大阪, 仙台?!都唔錯.

上戶彩 ~ 對我真係好有情意結, 遲d再post今次大阪既相.

そうとう楽しかったぁ, aya ちゃん, ありがとうございました☆

0 Responses to “我愛上戶彩 ~ Concert 2007 in Osaka”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Latest Updates

My Calendar

September 2007
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Category

Facebook Badge

Dow Chen's Facebook profile

Contact Me

MSN/E-Mail:dave@dow.com.hk
Web:http://www.dow.com.hk

Bookmark this site by QRCode:

All rights Reserved 2007-2008


